{ "@context": "https://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [{ "@type": "ListItem", "position": 1, "name": "Books", "item": "https://example.com/books" },{ "@type": "ListItem", "position": 2, "name": "Authors", "item": "https://example.com/books/authors" },{ "@type": "ListItem", "position": 3, "name": "Ann Leckie", "item": "https://example.com/books/authors/annleckie" }] } itemscope='itemscope' itemtype='http://schema.org/WebSite'> أقوى مشروع استثماري في 2021 -Spikbuy Network- The Best Investment in 2021 - Arabic Investor - المستثمر العربي
جاري تحميل ... Arabic Investor - المستثمر العربي

أخبار عاجلة

إعلان في أعلي التدوينة


أقوى مشروع استثماري في 2021

The Best Investment in 2021


https://spikbuy.network/dash/register.php?spikbuy=Osama


 

SpikbuyNetwork

 

هي منصة تابعة لمتجر Spikbuy الفرنسي وهو متجر يشبه jumia.com و souq.com و alibaba.com و aliexpress.com والكثير من مواقع التسويق ويمكنك الاطلاع عليه من الرابط ده 
https://spikbuy.com/

منصة spikbuy تهدف إلي مشاركة الارباح مع المستثمرين عن طريق شراء باقات استثمارية في الموقع تبدأ من 10 دولار وتصل الي 50 الف دولار.

وتقوم المنصة بأستخدام هذه الاموال في الصرف علي الاعلانات مثل فكرة موقع AI Marketing بهدف زيادة الأرباح من التسويق للمنتجات الموجودة علي المتجر.

مميزات شراء باقة استثمارية علي الموقع :-

1-
الحصول علي عائد يومي علي الاستثمار يتراوح بين 1% الي 1.2% يوميا وتزداد و تقل الارباح يوميا علي حسب أرباح الشركة اليومية وعلي حسب المبلغ المستثمر.

2-
الحصول علي 5% من أرباح الشركة يوميا تقوم الشركة بتوزيعها يوميا علي جميع المستثمرين الذين لديهم باقات مفعلة في الشركة.
3-
الإيداع والسحب متاح بواسطة بنك بايير ، الحد الادني للسحب 10$ .. 

 

مثال عملي على عملية الاستثمار في هذا الموقع:

 

كيف ممكن تعمل ٢٠٠٠ دولار في سنة واحدة من Spikbuy ؟؟؟!!!

 انفرض انك ستبدأ بالاستثمار من خلال شراء باقة ٢٥٠ دولار وتكون مدتها ١٠٨ يوم تقريبا, هنا سوف تكون الحصول على ربح يومي (0.7- 1.30) % من قيمة الاستثمار, طبعا النسبة متغيرة حسب مبيعات الموقع, فسوف تحصل على ربح يومي لحد ما تجمع معاك ٣٢٥ دولار(راس المال 250 + 75 الارباح),وهنا تقوم تروح سايب منهم ٢٥٠ دولار عشان تشتري باقة ٥٠٠ دولار و دي مدتها ١٣٣ يوم و هترجع لك ٨٠٠ دولار تروح سايب منهم ٥٠٠ عشان تشتري باقة ١٠٠٠ دولار ودي مدتها ١٣٣ يوم و هترجع لك ١٦٠٠ دولار 

» يبقي انت بدأت ب ٢٥٠ دولار بس وبعد سنة هيبقي معاك ٢٠٠٠ دولار ربح

https://spikbuy.network/dash/register.php?spikbuy=Osama



الميزه في Spikbuy والتي دفعتني للاستثمار فيه هي ان الموقع هو متجر تسويقي حقيقي اسمه spikbuy.com  وعليه منتجات حقيقة, فهو موقع حقيقي معروف في بلجيكيا وفرنسا والأرباح الموزعه على المستثمريين منطقية وغير مبالغ فيها فإن شاء الله يستمر هذا المشروع الاستثماري ويستمر من افضل المواقع

 

يمكنك فتح حساب وبدء الاستثمار في سبايك باي من الرابط التالي 

https://spikbuy.network/dash/register.php?spikbuy=Osama

يمكنك فتح حساب في البنك الالكتروني بايير وبدء الاستثمار من الرابط التالي 

https://payeer.com/?session=17738712

الموقع موثوق ومجرب لغاية الان، وتذكر دائما ان اي استثمار يتضمن مخاطرة، لذالك من الافضل ان تستثمر من المال ما يمكنك الاستغناء عنه او زائد عن حاجتك، فإن لا سمح الله حدث اي شيء غير مرغوب فيه فذلك لن يأثر عليك بشكل كبير. انت صاحب القرار.

 

الطمع ليس له دين ولا ضمير, لذلك يجب ان يكون عندنا حكمه في تنوع الاستثمارات وان تستثمر بمبلغ زائد عن حاجتك الاساسية عشان لو لا قدر الله وحصلت اي مشكله و الشركه او الموقع نصب او انهى وجوده التجاري او اختفى في ليلة وضحاها, تكون لسه واقف على رجلك و تقدر تكمل و تعوض ..

 

الحذر الحذرمن انك تستقرض او تمضي علي شيكات و كمبيالات او انك تستثمر اكثر من 20% من مالك في موقع استثمار عشان الموقع له سنه بيدفع للمستثمرين او أن ارباحه عظيمه.

 

استثمر بحكمه, إبحث و خد وقتك ولا تدعى الفرصة لاي احد ان يضغط عليك و يستعجلك ، فكر و ابحث و خد وقتك كأنك بتعمل دراسة جدوي لمشروع جديد علي ارض الواقع .. انت المسئول الاول و الاخير عن قرار الاستثمار..

  

التالي
هذا هو أحدث مقال.
السابق
رسالة أقدم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلان في أسفل التدوينة

إتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *